Coffee, tea or me?

Hejsan sötisar ♥

Jag sitter och tittar på Greek med en kopp te i handen~ Det är en såndär lugn söndag och jag har inget speciellt planerat, vilket också är skönt. För övrigt så rekomenderar jag serien, den är extremt bra när man väl kommer in i den för man växer en relation till karaktärerna och deras personligheter. Jag kände att jag behövde något nytt att kolla på eftersom Pretty little liars sista säsong kommer ut i 2014, och samma sak med en av mina andra favoriter Californication, min kompis nämnde Greek och jag är helt fast för den. 
 
 
 
En stor kopp te i min favoritfärg, rosa ♥ 
 
Serier som jag har fastnat för under 2013:
Pretty little liars
Californication
Gossip girls
Greek 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0