ひたぎエンド

Ugh, det är svårt att komma ihåg att blogga ;o;
Har lite grejer på G i livet just nu, så kan bli lite off ett tag (trots att jag/vi precis börjat blogga igen ;w;)

Jag och Felix ska flytta till Tungelsta efter jul, och vi kommer inte att ha något
internet till en början, men vi ska försöka fixa det så snart vi kan.

Medan jag varit borta har jag bara kollat ikapp mig på Monogatari Second Series
Åh, Mongatari serien är så fantastisk och bra.
Nu ska jag bara kolla ikapp mig på Non Non Biyori och Kyoukai no Kanata.
So much anime, so little time.

På fredag den 19:e åker jag och Felix upp till Gävle för att fira julafton
med honom och hans familj. Det ska bli jättekul att få träffa alla igen ~
Vi ska stanna där fram till den 25:e (tror jag. minnet är bra men kort)
Och sedan åker vi hem, packar ihop vårat skit och flyttar till Tungelsta. 
Hoppas att allt blir bra och löser sig. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0