Nyanpassuuu

God morgon allihopa
(ifrågasätt inte min dygnsrytm för mycket ;_;)

Sov himla knasigt igår/inatt/idag
Felix var jättetrött från jobbet så han tog en liten powernap men tyckte att jag skulle hålla honom
sällskap så självklart somnade jag i några timmar och vaknade vid 23, sedan var jag uppe till klockan fem och
gick och la mig igen, och har vaknat några gånger sedan klockan tolv men gick inte upp förrän nu.

Har inga direkta planer för idag utöver att jag och Felix måste gå och handla.
Sedan har jag lite disk att ta hand om men, eh, ja.

Well, jag har inte så mycket mer att rapportera om.
Det enda jag gjort sedan masterposten jag och Dani skrev igår är att ha spelat
några rundor Hearthstone med mitt nya warlock-deck.
Bestämde mig för att börja maina warlock vid sidan om mage efter att jag mötte någon igår
som körde ut ett kort som heter Lord Jaraxxus som byter ut ens hero mot honom
och ger en 15 HP och en ny hero power som gör att man kan summona en 6/6 infernal för 2 mana.
Lite knasigt OP och jag har aldrig blivit så "VA VADFAN HÄNDE JUST" under någon Hearthstone runda någonsin.
Det var lite magiskt sådär.

Also, kul runda jag spelade inatt mot Felix.
Jag totaldominerade med mitt warlock deck, skulle vinna nästa runda, han hade 5 HP jag hade 2 HP
men bestämde mig för att vara sådär tråkigt BM och spela ut alla kort jag kunde innan
jag dödade honom och vann. Spelar ut alla kort i handen men har fortfarande massa mana kvar
så jag använder min warlock hero power och tar livet av mig själv innan jag dödade honom. 
Ugh, ibland undrar jag hur jag kom ur Angry Chicken ranken

 
Är förövrigt rätt nöjd med min nya frisyr. En vän till Bunny klippte mig för 150 kronor
och det är rätt nice när man desperat vill klippa sig men har för mycket annat man måste 
lägga sina pengar på. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0