Winter Wonder Lulu

Min plånbok sprack i tusen bitar när jag såg att dom skulle släppa det här skinet till Lulu.
Splash-arten är helt klart en utav dom sötaste i hela spelet. 
Dock såg hon inte så överdrivet imponerande ut in-game. Helt klart söt, men originalversionen är helt
klart den version som är sötast in-game.
Nu sitter jag ju själv och äger Dragon trainer Lulu redan, som jag köpte för 1380 RP
(Undrar förövrigt hur mycket det här skinet kommer att kosta, har inte kollat upp det ännu)
Men det lutar väldigt mycket åt att det här skinet kommer att hamna i min arsenal.

Vet dock inte vad jag tycker om fan-servicen som Pix fick genomlida genom att 
få vara en Poro. Visst, Poros är hur söta som helst. Men Pix är inte Poro, och Poros hör hemma
på Howling Abyss imo. Men det är bara min åsikt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0